DLACZEGO WARTO?
Laureat Konkursu i Programu Jakości otrzymuje możliwość wykorzystania w swojej działalności promocyjnej (marketingowej) Znaku Jakości „Lider Zaufania Pacjentów”, który może zostać opublikowany m.in. na stronie internetowej Laureata, papierze firmowym, ulotkach, folderach, wizytówkach, w mediach społecznościowych i w innych kanałach komunikacji marketingowej.
Nadto uczestnik Konkursu i Programu Jakości otrzymuje od organizatora cenną informację zwrotną na temat jakości obsługi pacjenta, ewentualnych błędów czy niedociągnięć w tej obsłudze, jak i „mocnych stron” modelu komunikacji z pacjentem / klientem.
Dodatkowo Laureaci Konkursu zapraszani są do udziału w Gali Finałowej Konkursu (Programu). Gala jest okazją do promocji Laureatów, uroczystego wręczenia wyróżnień konkursowych, ale także spotkania networkingowego przedstawicieli branży ochrony zdrowia z całej Polski.
Na Gali Laureatom wykonywana jest profesjonalna sesja fotograficzna, a zdjęcia z sesji przesyłane są następnie jej Bohaterom, z możliwością wykorzystania fotografii do celów marketingowych i informacyjnych (np. można je zamieścić w mediach społecznościowych).
Po Gali Laureaci zapraszani są na uroczysty Bankiet.