Zakończyliśmy I edycję Konkursu. Edycja II planowana jest w 2025 roku. Serdecznie zachęcamy do śledzenia naszej strony www celem uzyskania bieżących informacji o kolandarium II edycji.
Zapraszamy do udziału w Ogólnopolskim Konkursie i Programie Jakości „Lider Zaufania Pacjentów”. Do Konkursu mogą się zgłaszać podmioty reprezentujące szeroko rozumiany sektor ochrony zdrowia, np. szpitale, przychodnie, indywidualne praktyki lekarskie, laboratoria analityczne, apteki, sanatoria i inne. Ideą Konkursu jest wyróżnianie i certyfikowanie Znakiem Jakości „Lider Zaufania Pacjentów” tych placówek, które wyróżniają się wysoką jakością obsługi pacjenta (klienta) i profesjonalizmem w budowaniu relacji na rynku ochrony zdrowia. Ocena konkursowa odbywa się metodą "TAJEMNICZEGO KLIENTA". Podstawowym celem Konkursu (Programu) jest wspieranie polskiego sektora ochrony zdrowia oraz rozwoju placówek medycznych poprzez identyfikowanie i promowanie podmiotów dbających o wysoką kulturę obsługi pacjenta / klienta.
Nasz projekt jest
pierwszym w Polsce Konkursem Jakości, w którym oceniamy uczestników metodą
TAJEMNICZEGO KLIENTA. Członkowie naszego Jury badają uczestników konkursu anonimowo (
incognito) – np. odwiedzając szpital, telefonując do placówki medycznej, pisząc maila jako pacjent czy kontaktując się poprzez social media itp.
Jurorzy oceniają także m.in. dostępność dla pacjenta niezbędnych informacji o ofercie placówki medycznej czy treść i jakość strony internetowej.
Jurorzy konkursowi, po wykonaniu swojej pracy, przyznają uczestnikom konkursu punkty rankingowe. Placówki, które pozytywnie przejdą ocenę „tajemniczego klienta” i uzyskają wysoki pułap punktów rankingowych, otrzymują od nas Znak Jakości „Lider Zaufania Pacjentów”, który jest wręczany podczas
Uroczystej Gali Finałowej Konkursu. Najlepsi z najlepszych otrzymają dodatkowo
Statuetki i Wyróżnienia Nadzwyczajne, przyznane przez Ekspertów Konkursu.
Aby wziąć udział w konkursie należy:
1) pobrać i wypełnić zgłoszenie konkursowe -
dostępne TUTAJ;
2) przesłać zeskanowane i podpisane zgłoszenie na adres:
konkurs@lider-pacjent.pl w terminie
do 17 maja 2024 r.
3) cierpliwe poczekać na przeprowadzenie przez nas oceny "tajemniczego klienta". Nasz juror sprawdzi uczestnika konkursu (np. wcielając się w rolę pacjenta zainteresowanego skorzystaniem ze świadczeń, przeglądając stronę www czy social media), a następnie przyzna uczestnikowi konkursu Punkty Rankingowe,
4) w przypadku uzyskania pozytywnego wyniku Konkursu - przybyć na Galę, odebrać Certyfikat i Znak Jakości i chwalić się tytułem LIDERA ZAUFANIA PACJENTÓW
.
Jeśli mają Państwo pytania, zachęcamy do kontaktu: konkurs@lider-pacjent.pl